fredag 23 oktober 2009

Why..

Nicklas förtjänade inte alls att åka ut!! Rabih och Reza var 10 ggr värre.. Nicklas var verkligen grym ikväll, stämmer precis vad juryn sa att det var hans bästa framträdande i Idol.. Och det fällde honom..
Jag har lånat en bok som jag tjatat om ett tag av camilla, Kepler - Hypnotisören. Den verkar riktigt bra, men när ska jag våga läsa den?? Nattsällskap sökes!
Vi kollade på Cirkus Möller, vad är det för B program? Det enda som höll programmet flytande var ju att Måns Z var med.. Nej tyvärr, det fick inte många spårvagnar i mina ögon..
Nu ska jag ta och lägga mig, och imorgon får vi se om jag orkar mig upp för att åka ner och träna...
Jag har hittat en grym klänning på Gina som jag ska ner och kika på imorgon inför Stockholmshelgen nästa vecka =). Tjusig va? Ska bara se hur den sitter på.. Liiite skeptisk hur den kommer sitta på mig, som inte är Gina-pinnsmal.. Men riktigt snygg för 199 kr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar