onsdag 21 oktober 2009

Förblindad

Idag kommer jag nog få ångra mitt val av linser hela dan.. Jag ska vara så modig så jag tar mina nya prövo-linser till jobbet. Det har redan gått åt skogen.. Jag ser ingenting, men måste ju ge dom en ärlig chans och använda dom några dagar i sträck..
Filmen igår var inte min smak.. innan bion köpte jag en kaffe på Mc donalds i hopp om att jag skulle hålla mig vaken och popcorn. Det började bra, filmen var lite annorlunda om man säger så och jag höll mig vaken och skrattade när man skulle skratta. Sen blev det mer och mer lockande att koppla bort alla zombies och luta sig tillbaka i biostolen och wipps så råkade jag somna! Oh såklart vaknade i sluttexterna.. Jag kommer inte se filmen igen, men kul att ha sett den =). Vivvi verkade gilla den.
Idag har jag inga storslagna planer direkt, jobb och sen ska jag ner på stan för att köpa nytt garn till en ny halsduk. Sen ska jag ta mig bort till kostymateljen och se vad de har för peruker. Jag vill ha en lång svart, så håll tummarna. Sen är det tv-mys med Tessan och hon ska hjälpa mig avsluta min halsduk och hjälpa mig komma igång med den nya =). Vänner är bra dom.
Men först ska jag överleva en dag i blindhet och suddiga människor!
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar