onsdag 21 oktober 2009

Spenderarbyxorna är på!

Jisses vad jag har gjort av med pengar idag... Men allt för en bra orsak! Jag har hittat de perfekta skorna inför lördagen! Så dom blev inhandlade, en svart långhårig peruk, diadem i leopardmönster och även snoddar som jag kan ha runt huvet ifall diadem inte skulle funka, ilägg till fram i skorna och nytt garn! Nu har jag avancerat till ett nytt sorts garn som ska räcka både till en halsduk och en mössa... HM.. ska bli spännande och se om jag får till det.
Varför känns det så bra att få dra bonuskort i affärer? Idag har jag shoppat på H&M, Åhlens och Skopunkten och fått dragit mina älskade bonuskort, och då känns priset helt plötsligt oviktigt utan bara jag får poäng får det kosta vad det kostar...
Jag tror jag har allt klart inför lördag nu.. Kläder, strumpbyxor, skor, armband, peruk och nått för att hålla tillbaka håret.. jag tror jag tänkt på allt...
Nu ska jag ner till en sjuk Tessan och se hur hon håller sig uppe för att se bönderna och Grays. Oh självklart få hjälp att avsluta halsduken och påbörja den nya!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar