tisdag 10 november 2009

Bloggtips?? =)

OM ni såg Ullared förra veckan, såg ni ju Mattiaz som var där med sin mamma.. Vivvi har skrapat fram hans blogg! Underbar människa! Men man undrar ju, är han såhär i verkligheten?? =) Jag har garvat lite här för mig själv när jag läste och tittade på bilderna =).
Men jag måste ju säga, tyvärr... Men jag har totalt fastnat för hans låt! =)



Efter jobbet idag har jag dels hämtat ut mina nya linser och tagit en låååångfika med Camilla på Paus. Hoppas det kändes lite bättre genom att prata lite med mig.. Sen ringde mamma och låter helt skärrad "Vart är DU??" äm.... på stan.. Då hade syrran krockat (blivit påkörd) och på mamma lät det som att slutet var nära.. Så jag målade upp bilden av att jag akut skulle åka upp till sjukhuset men efter lite tid verkade allt ha gått "bra" i alla fall. Hon skrattade i alla fall när jag ringde upp henne lite senare så jag blev lugn igen.. =)
Nu sitter jag här och väntar på att Tessan ska dyka upp och skryta med sin bränna efter 2 veckor i Dubai! Inte ett dugg avis... inte alls.... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar