måndag 9 november 2009

Jag tror hjärnan kokat över hos mamma!

Jag trodde knappt mina öron när mamma kläcker ur sig "Vad snygg du är i håret! Det blev riktigt bra!". Hon har aldrig gillat mina frisyrer eller hur jag färgar håret, så det här var första gången sen hon fick klippa mig som hon sa en positiv kommentar om mitt hår! Annars är det "Det är så fullt när du har det mörkt, du passar inte alls i det" eller "vad slitet ditt hår är". Men nu haglade det in positivitet... Tydligen förändrade min nya frisyr hela min utstrålning.. Om det nu var bra eller dåligt... Men i mammas värld var det bra.
Vi har ätit god skaldjurspaj och sett på Ullared! i varsin fotölj satt vi och följde intrigerna, tårarna rann när Morgan säger "jag är ju lite kristen så här och då tänker jag att vi som inte lyckas så bra på jorden kanske får det bättre i himlen" och då... mitt i allt ja då hör man hur pappa börjar snarka!!! Då har han somnat mitt i all drama! Så jag slår till han, väntar 2 min, snarkar igen... Jag fortsätter att putta på han. Till sist räckte det med att jag vände huvudet åt hans håll så slog han upp ögonen =). Respect!
Jag har varit trött hela eftermiddan, men nu minsann... Då skulle jag bara ligga och vrida & vända mig om jag försökte.. Riktigt irriterande..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar