måndag 9 november 2009

Inbjudan!

Idag har jag fått inbjudan till julbord =). Väldigt mysigt och trevligt.
Annars har dagen gått rätt så bra, men hela eftermiddagen var jag så lättretlig och lite småsur eftersom helgen inte innehållit mycket vila direkt. Skäll har jag fått oxå från höger och vänster hur jag kunde ta såå dumma beslut i helgen.. Men herre gud, inget hände, här sitter jag hel och välmående. Jag hade aldrig (faktiskt) gjort som jag gjorde om det inte var 2 tequila och en hel del sprit med i bilden... Oh vad har vi nu lärt oss?? Det blir sjukt mycket roligare med lite sprit i kroppen!! =)
Nu sitter jag och väntar på att Vivvi ska bli klar så vi kan åka ut till landet och fira fars-dag och äta paj och se på Ullared!! =) Jag tänkte köra på en favvo och köpa med lite lotter ut till pappa.

3 kommentarer:

  1. Det här måste jag snart få höra mer om

    SvaraRadera
  2. JA! Det måste du faktiskt! Oh jag vill höra om din helg, både det sorgliga och det underbara Dopet/bröllopet!

    SvaraRadera
  3. Har du fått skäll?!? Haha, vad tokigt! Det e ju inget du ska ta åt dig av. Låt tyckarna tycka o kör ditt eget race! Kram kram / Träff

    SvaraRadera