fredag 27 november 2009

FREDAG!!!!

Äntligen!! Som jag har längtat!! Idag har jag festblåsan på och massa spackel till jobbet. Men men, är det fredag så är det?? Det kanske roar någons dag?? Men anledningen är främst att jag inte hinner byta om innan det är dags för restaurang och RAW ikväll uppe i Stockholm. I kvällens RAW är det Tom Rhodes (US), Jonas Gardell, Özz Nûjen, Robin Paulsson, Mårten Andersson, Messiah Hallberg som ska roa. Underbart!! Sen imorgon blir det stan och shopping och lite vin kanske?? =) Innan vi ska entra Birka Paradise!! En helt ny båt för oss men det ska nog gå bra. Liiite fördommar bara att det är "äldre" män som kommer åka och inte snygga 30 åringar.. Och det blev ju inte bättre när jag pratade med en lev igår och han sa att han brukar åka den båten.. Oh han är väl 45 kan jag tänka mig.. Men men! Vi har ju varann och flertalet barer så vad kan gå fel??? =) Återkommer i frågan....
Igår var jag på Afro och det lider jag lite för idag för jag knäckte till ryggen, inte mycket men det känns ändå.. Men helt klart värt det såklart! Johan är helt underbar som afroledare!
Nu ska jag tanka bilen och jobba lite och sen bär det av!! Jag har laddat med party musik för en gångs skull..
Ha en bra helg!

2 kommentarer:

  1. Åh Paradise! Du får återkomma med vad du tyckte om den, min favorit. Missa inte musikbingot imorgon, det är lite töntigt men väldigt roligt :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hihi... vi lovar att spana in det!! Vi är öppna för nya äventyr. Du ska få alla detaljer i veckan! KRAM!

    SvaraRadera