torsdag 26 november 2009

God morgon!

Jag hade helt fel igår om revisionen... Den är idag.. Måttligt roligt, hade varit skönare att haft den gjord nu. Igår kväll kände jag mig helt färdig, optikern konstaterade att dom nya linserna inte var anpassade för mig och att mina kärl i ögonen blev irriterade. Säg nått jag inte märkte av.. Så nu är dom kastade och jag har gått tillbaka till mina gamla igen. Mycket skönt.
Idag vankas det afro power!! Det har utlysts obligatorisk närvaro på jobbet så vi är en liten grupp som tappert ska gå. Men det är ju så kul!! Och från och med nästa termin kommer det vara med på schemat!! Hoppas det blir på en tid då jag kan..
Direkt efter jobbet tänkte jag svänga förbi Plantagen och inhandla julblommorna!! Amarylis och hyacinter..
Sen ska det packas igen, för den här helgen blir hektiskt med massor med roligt!! Bla RAW och kryssning!! =)
Ha ne bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar