måndag 30 november 2009

God morgon...

Måndagsmorgon...
Igår när vi sitter på musikquizet i lugn och ro får jag för mig att jag ska titta på matbiljetten, av en slump ser jag att det står 12.00 på den. 12.00?? Det var ju 45 min sen!! Vi har väl aldrig missat en mattid förut?? Så ilfart bort till buffen och på med charmen, och vi fick komma in fast med en liten tillsägelse.. Men då hade vi 40 min på oss att äta och det räckte gott och väl.. Vi satt och pratade med våra bordsgrannar och fashinerades att dom bytt hem med en familj i Holland. Efter maten gick vi ner i hytten och sov ända tills dom ropade ut att vi var i land. Väldigt skönt! Väl hemma hos Cicci igen såg vi på flashforward och käkade pizza innan jag begav mig hemåt. Riktigt söndagsdeppig var jag i bilen och kände inte alls för att komma hem.. Men det släpte när jag äntligen la mig i min egna säng och såg lite på film innan jag somnade.
Det var en kanonhelg som snart får göras om!
Men nu är det dags för en ny arbetsvecka.. Idag händer nog inte så mycket spännande.. Ska hämta förhandsvisningsbiljetter efter jobbet till på lördag, annars är det nog lugnt.. Kanske ska träna?? Det får tiden utvisa!
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar