tisdag 1 december 2009

1 december!

Shit vad det här året har knallat på i snabb takt! Påminn mig att jag ska göra en summering av året om dryga månaden.
Men idag börjar årets julkalender! Äntligen börjar nedräkningen.. I år har jag (än en gång) lovat mig att se på Sunes jul ett avsnitt varje dag. Oh den här gången ska jag hålla det!!
Jag har även kommit till en insikt nu på morgonen.. Under ca 1.5 år har jag gått upp 10 kg! Inte klokt (oh klart att det är all min träning och mina muskler! Vad skulle det annars vara?? =)) Men nu ska jag försöka skärpa mig.. Inget godis och onyttigt (undantag jul såklart) och aktiv träning och försöka äta bra mat.. Tror ni jag lyckas?? Jag är skeptiskt... Men ska ge det ett försök..
Idag på jobbet är det minijulbord (jaha där sprack det direkt...), men sill är ju faktiskt nyttig mat! Och nu slog det mig att jag ska på massage oxå på eftermiddan. Sista för i år..
Efter jobbet blir det träning!! Igår hoppade jag det, var mycket roligare att träffa Camilla och prata strunt över en Paussallad!
Ja ja... snart dags för frukost och julkalendern!!
Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Det är bra! Om du skärper dig blir det kanske lättare för mig! Vi är väl som mest onyttiga i sällskap! =)

    SvaraRadera
  2. Ja faktiskt! Jag ska i den där klänningen!! Det kanske är naivt att tro att både Vero Moda & HM har sytt försmå klänningar?? =)

    SvaraRadera