torsdag 19 november 2009

Ikväll smäller det!

Efter ett års väntan är det äntligen dags! Susanne & jag har äntligen fått till det och ska boxas ikväll! Det har varit sjukdom, dåliga tider och förhinder som ställt till det, men ikväll så! Väldigt spännande! Till saken hör att hon vill boxas med mig för att jag är mycket svagare än den hon ska boxas med egentligen! Tack Susanne... =)
En annan händelse som är inatt är New Moon premiären!!! Inatt är det Twilight + New Moon på bio hela natten! Tänk så underbart!! Men jag har inte ens vågat fråga om jag kunde få flexa till 10 imorgon =). Jag överlever, men i helgen ska jag se den... Längtar!!
Nu ska jag bara försöka få i mig nått oh äta så jag inte svimmar mitt i boxen.. Susanne måste ju få en match ju ikväll!!
Packa inför helgen och komma ihåg att spela in ska jag göra med...
Det är mycket nu.. =)

1 kommentar:

  1. Vart ska du i helgen? *nyfiken i en strut som vanligt =)*

    SvaraRadera