torsdag 19 november 2009

Spotify!!

Whoho... Sådär bara 1 år efter hela världen så har jag äntligen skaffat spotify!! För om man googlade lite så var det inte så svårt att få till det utan en invite! Följ bara den HÄR länken. Rekordlätt och det funkade!! Så nu har jag suttit ett bra tag och letat låtar och sparat olika listor. En festmusik & en myspysmusik =). Jag hittade bla Simple plan i aukustisk version.. Underbart!! Att jag inte prövat att googla på spotify invite förut!! Men det har väl inte undgått någon att jag är blond ända in i rötterna. Suck... =) Jag har konstaterat att det är något fel på Vivvi och mig, för alla i familjen är svarthåriga, utom vi 2.. Väldigt märkligt hur det kunde bli såhär... Men det var väl bestämt redan innan vi tittade ut att här kommer det 2 riktiga puckon, bäst att vi märker dom för livet..
Träningen gick riktigt bra!! Jäklar vad Susanne kan puckla på bara hon vill!! Jag darrade om armarna när jag kom ut och kunde knappt få upp min drink. Tobbe (arbetskamrat) bara stod och garva åt mig.
Nu väntar sängen!!
Natti natti!

2 kommentarer:

  1. Det där ska jag prova! Vi har programmet, men använder syrrans inlogg och det går ju inte att göra samtidigt
    Kram

    SvaraRadera
  2. I så fall är jag blondare än dig! jag har inte ens ordentlig koll på vad spotyfi är och hur det fungerar... Du kan ju gärna inviga mig! =)KRAM

    SvaraRadera