söndag 27 december 2009

En riktig slappardag!

Idag har jag fortfarande inte kommít igång riktigt! Nu har jag i alla fall bytt ut pjamasen mot riktiga kläder! =) Jag gjorde ett tappert försök att koppla in högtalarna på stereon till laptopen utan resultat... Det sprakar i högtalarna men kommer inget ljud...
Ikväll blir det tjejkväll hemma hos Cicci.. mat och hyrfilm. Kan det bli bättre en söndag?? Oh imorgon har jag semester!!! =) Visserligen bara för en dag, men ändå!! Oh det firas med shopping i Stockholm med Camilla! Undrar om det finns nått kvar på rean...
Nej, nu kurrar magen så ska få i mitt nått innan det är dags att röra på sig...

2 kommentarer:

  1. Oh ja! Det kommer finnas massor till oss

    SvaraRadera
  2. ja, dom hade ganska mycket bra saker kvar så dit tycker jag verkligen att du ska gå!

    SvaraRadera