onsdag 30 december 2009

uppdatering!!

Jag hinner inte med att uppdatera mig riktigt! Men i måndags var jag och Camilla över dagen i Stockholm och shoppade loss... Eller, rättare sagt båda kände sig dyngförkylda så det blev mest fikande och ätande.. =) Men jag kom hem med en hel del myspys tröjor.. Sen på kvällen drog lostmaratonet igång igen!!! Äntligen, nu ska säsong 5 ses!! ÄNTLIGEN efter hela säsong 4 har man fått reda på vem som låg i kistan som begravdes!! Sen var det dags att gå till jobbet igen... Fortafande dyngförkyld övervägde jag på morgonen om jag skulle sjukanmäla mig.. Men jag tog en ipren och åkte iväg. Satt mest av dagen och orkade inte många knop.. Sen var det dags att bege sig ut till Svärtinge till familjen Roos och mysa med världens goaste 2åring!! Hon lekte så fint med presenterna Micke och jag hade med. =)
Idag är det jobb igen och sen bär det av till Stockholm igen! Imorgon ska det nya året firas in med Emelie och hennes karl och vänner! Väldigt trevligt och skumpan är packad! Jag är ju dock fortfarande riktígt förkyld och inatt sov jag med raggsockor för att jag frös så mycket...
Om vi inte hörs, Ha ett underbart nyår och gott nytt år!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar