torsdag 24 december 2009

God jul...


Önskar tomten.... Även i år hittade han till kuddby och som vanligt missade jag honom... Men han kom med riktigt bra presenter! Tex fick jag pengar som ska vara till en laptop! Sen fick jag unoextrem, grytor från jamie oliver, tofflor, massa smycken, halsduk och mössa som syrran stickat, stekpanna, one three hill 4 & 6, lost 5, nya harry potter, 2 böcker om camping (jag förstår inte att det inte ser lika dant ut när vi sätter upp förtältet som i boken...), nagellack, pengar, bok om choklad, stativ till globalknivarna som jag har mm.. Massa bra saker! Jag är jättenöjd över mina saker! Oh på lördag ska Vivvi hjälpa mig hitta min dator!!! Längtar.... 2 blondiner som ska ge sig ut efter något vi inte har en aning om... Nu har vi ätit gröt och sitter och ser på hjalmars julkort! Det är från förra årets föreställning som vi var på. Oh snart kommer det bästa, svensson svensson!! Hoppas alla ni där ute haft en lika härlig dag som jag haft det! Jag älskar min familj :-D

1 kommentar:

  1. Vilken söt tomte ni hade på besök :)

    Ses senare, ni kan komma efter 16 om ni vill då är vi hemma igen

    Kram

    SvaraRadera