lördag 12 december 2009

Julbord hos syrran!

Idag bär det av på finmiddag ut till Vikbolandet och syrran & Håkan som bjudit till på julbord! Jättetrevligt och jag ska straxt åka och hämta Håkans mamma nere på tågstationen. Jag har fått redogörelse över allt som kommer finnas och i stora drag är det massa julmat, 4 olika efterrätter, ostbricka och sen godisbord! Vi kommer att bli kvar där ett tag om man säger så =). Plus att jag har med mig glögg ut!!
Sen ikväll tror jag det blir så att Vivvi & Anton följer med mig hem och kollar Robinsson och spelar lite spel innan vi 23,59 ska infinna oss på Filmstaden och se Lucia movie night.. 3 förhandsvisningar av filmer all night long! Jag tycker det är så mysigt att sova till filmer så det kommer inträffa även denna gång, men Anton kan väl berätta för oss sen hur filmerna var =). Nej då, jag ska ladda med kaffe och energidryck! Oh jag antar att kiosken har öppet hela natten så man kan köpa popcorn!! =) Jag ska upp till frissan imorgon kl 11.... Tur att jag litar på henne att hon vet jur jag vill ha det för jag kommer inte orka engagera mig så mycket...
Ha en bra dag allesammans!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar