fredag 11 december 2009

Idolfinal!!

Bilder lånade från tv4
Kan det bli mera spännande denna fredagskväll?? =) Erik eller Calle?? Det är frågan.. Både Betsson och Aftonbladet tror på Erik! Hoppas hoppas hoppas.... Men man kanske ska satsa lite pengar på Calle bara för att det är "bra" odds?? =) Camilla är på G hit med våran favvo sushi och en smågodispåse är utlovad.. Suck vad bra det går med mitt nyttiga liv!!
Idag på jobbet var det söta små luciafirare som sprang och busade i våran låååånga korridor. Väldigt bra sjäng dom!
Efter jobbet åkte jag först ett ärende en liten bit från jobbet, sen ner till stan för att hämta mitt fina presentkort som jag vann igår, åkte ut till rejmes för att tvätta bilen och sen tillbaka ut på Maxi för att se om en tröja som jag ville ha på Gina fanns i min storlek där.. Men nej... Ett fasligt åkande men sen kom jag äntligen hem med en skinande Bubblan!!
Då var det dags att återvända till soffan!!!!
HEJA ERIK!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar