söndag 27 december 2009

Juldan!!

Jag hade gryyymt kul inatt! Så kul att först nu börjar jag bli människa igen... Vi var hos Camilla först (hennes underbara karl kom och hämtade mig) och på dom 2 timmarna drog jag glatt i mig en hel vinare... Sen kom vi ner till Bomull och fick en välkomstdrink och jag köpte mer vin... Sen kom det in bubbel och helrör.... Kvällen resulterade i 2 st hångel.. (båda fångade med min kamera....) och svarttaxi på vägen hem.... MEN om det låter bättre var jag inte ensam i taxin hem. Camillas kompis fick så snällt sätta sig i taxin med mig och åka med mig hem och sen åkte han vidare... =) Kvällen bara sprang iväg och 300 kort senare efter tequila rejs mådde jag piss idag... Imorse kunde jag inte stå rakt.. Pendlade mellan soffan och sängen med min ångest över dom här 2 killarna... Som såklart visste om varann.. Man är ju inte direkt så smidig... =) Men jag hade lovat Vivvi att vi skulle på mellandagsrean så det var bara att pallra sig iväg.. Några fynd blev det! monki hade 50 % i hela affären så jag köpte en klänning, skärp & tröja. Cicci kom ner och mötte upp oss och sen har vi legat i varsin soffa här och degat... Vi skulle testa online pizza tänkte vi... Eftersom jag inte kunde köra bil.. MEN vi beställde pizzan 19.30, pizzan kom 22!!! Då hade redan Cicci ringt och klagat 2 ggr och när dom kom var det 2 karlar som skulle be om ursäkt och drog av lite på priset... Men ändå!! Pizzorna var ju kalla...
Lite kort från gårdagen kanske jag kan bjussa på =)
































Tackar brudar för denna juldag!

5 kommentarer:

  1. ... men Annica... man åker ALDRIG svarttaxi! nu måste den ansvarsfulla storasystern lägga sig i känner jag... haha... gör inte om det...LOVA! hur du kunde gå på stan efter all denna dricka fattar jag inte heller... du brås nog lite på mig iallafall... haha...eller...nehej! kul med lite hångel iallafall... fortsätt med det.

    SvaraRadera
  2. hihi.... jag vågade inte berätta det när du ringde igår.. =) Nej aldrig mer! Det kändes lite olustigt.. Tänkte faktiskt på dig att det här hade INTE Agneta gillat.... =)

    SvaraRadera
  3. Jag håller med din syster, Inte svart taxi! Men du hade ju i alla fall sällskap ;)

    Du kan ju plocka bort de där hemnska korten på mig!!

    Vi kan väl höras lite senare idag och bestämma inför imorgon

    Kram

    SvaraRadera
  4. Det fanns värre kort =) Hade tagit 300 st!! Men på alla kort har du lagt till din fina plutmuns pose =).

    Yes yes

    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Gud vad kul det hade varit om jag kunde vart med... Men vi får ha kul på nyår istället! Ser verkligen fram emot det! =) Kram på dig vännen!

    SvaraRadera