lördag 19 december 2009

På G ut till landet!

Äntligen ska jag få återse min kära bil!! Att man kan sakna en materiell sak så mycket?? =) Jag har fixat lite inför morgondagen på morgonen och mest bara degat.. Men nu ska jag hem till mamma och äta leverstuvning!!! Sen ska jag ner och fixa lite på stan (tillsammans med alla andra Norrköpingsbor...) Tex har jag kommit på en perfekt present till pappa från gubbdagiset!! Ska bara dra idén för mamma först.. Sen ska jag köpa ett par tajts med lite glitter i till kvällens julfest hos Tessan!
Igår kväll var det födelsedagsfirande för Tessan hos mig med Carina. Vi lagade tacos, drack glögg och åt mumsiga kakor som Carina köpt på jobbet =). Såg "Snygg sexig singel" och Sunes jul. Tessan verkade nöjd över sina presenter! Av mig fick hon en vattenkokare, presentkort på SF och ett halsband.
På jobbet igår firade vi av en medarbetare som ska gå i pension.. Jättesorgligt och supergod tårta!! Även för mig som inte gillar tårta! =)
Ja ja... svammel svammel.. Ska bara hänga lite tvätt så ska jag börja dagens bestyr!!!
Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Är såå nöjd med mina presenter :) tack så mkt igen! Ses om ett tag! Kramar Tessan

    SvaraRadera
  2. Bra =), hoppas bara dina föräldrar förlåter mig inom en snar framtid....

    SvaraRadera