fredag 18 december 2009

God morgon!

Det blev inget bilnyte.. Jag får stå ut till imorgon utan min bil.. Känns helt onödigt att sätta sig på vägarna ut till landet i det här vädret i mörkret när man inte måste.. Så det får bli när det är ljust istället.
Igår var jag, Vivvi, Anton och hans mamma på stan på tomtenatta. Från kl halv 6 till 9!! Men jag köpte en hel del julklappar och minst lika mycket till mig själv =). Jag köpte en tunika som jag ska ha på julafton och på Tessans julfest på lördag, en röd =) och mascara och ny rouge, trosor bla =). Det var helt lagom med folk, Gina hade ingen rabatt så det kanske var därför =). Jag tror jag är klar nu... Men jag känner ju mig.. Jag kommer köpa saker in i sista minuten bara för att det är så roligt...
Idag händer inget speciellt tror ja. Planer för träning efter jobbet, annars lugnt.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar