onsdag 16 december 2009

Bilbyte!

Även denna dag har rullar på i snabbt tempo.. Underbart afropass med Johan, god middag som mamma lagat och härligt sällskap till Bonde söker fru! Kan kvällen blivit bättre? Känns som den varit väldigt lång! Vädret är förfärligt!! Jag gillar inte alls väglaget just nu och det tog ca 45 min att åka ut till landet. Min kära Bubbla är ingen vinterbil... Hon gör sitt bästa men så fort det blir liiiite moddigt eller halt spinner hon på. Till skillnad mot den bil jag lånat nu, Volvo 850 som verkligen äger vägen! Den kändes inte hall för 5 öre och jag kunde till och med komma upp i 60! =) Men jag saknar lilla Bubblan... Imorgon ska pappa ta henne till service och efter jobbet ska jag åka och hämta henne igen! Smörjd och fin! =) Då hakar Vivvi på oxå och vi får mat innan vi ska gå på Tomtenatta!! Då ska de sista julklapparna inhandlas.. Hoppas ja... =)
Jaha... har jag inget intressant att berätta då? Nej, inte ett skit... Full fart mot jul och jag har lusläst mammas se&hör idag med julens tv i!! Massa bra att se!!
Nu ska jag sätta mig vid Paradise hotell!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar