onsdag 16 december 2009

God morgon!

Bilen gick igenom utan en enda liten anmärkning! Inte ens på den trasiga lampan! Men det höll på att bli ett litet missöde.. Det var första gången jag var i deras nya lokaler så jag hade fått vägen förklarad av 3 olika personer.. När jag väl åker så har det varit en trafikolycka och hela vägen är avspärrad! Vad gör ja.... Jag vänder och inser att det är 10 min kvar tills jag ska vara framme och försöker mig på att åka runt hela området för att sen komma bort. Oh det gick bra!
Inatt har det öst ner snö.. Jag har vaknat av att plogbilen varit i farten och nu ser jag inte alls fram emot att bege mig ut och sopa fram Bubblan.. Men det är självklart kul för alla barn! Igår hade jag och Tessan lite julmys och såg "Love actually" och drack glögg. Trevligt värre.
Idag får vi se lite vad som händer, efter jobbet är det Afro och sen är tanken att jag ska åka ut till landet med min bil för den ska in på service imorgon. Men snön stället ju såklart till det..
Den som lever får se! Jag ska försöka att inte krocka på vägen till jobbet, igår slirade bilen på bra i snön. =)
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar