måndag 14 december 2009

Sonisphere 2010!!!

Det gick ju alldeles utmärkt!!! Biljetterna blev våra!! Oh det tog inte slut så det finns fortfarande till försäljning =). Jag har redan börjat ladda och gjort en spellista i Spotify med "Sonisphere 2010"! Det här är något jag ser fram emot jättemycket! Metallica förra året var helt klart en av de största upplevelserna i mitt liv och antar att det här inte kommer göra mig besviken!

Annars har dagen gått i lagom takt.. Inget stort har hänt.. Mer än att det är jul och jag är som varje år orolig över allt jag har kvar på lager efter lucia.... Men men, jag har väl ändå lärt mig nu att allt ordnar sig..
Imorgon är det dags för Bubblans första besiktning... Men en 3 år gammal bil ska ju bara gå igenom!! Men nu är det ju mig vi pratar om och jag har aldrig haft en bil som gått igenom.. På torsdag är det dags för service ifall det skulle gå åt skogen... Annars blir hon bara lite uppfräshad! =)
Jag har kollat över mina julklappar och sorterat i högar för att få en överblick och det är lite kompleteringar som måste fixas.. Så imorgon (om jag är på glatt humör) blir det ett besök på Ingelsta shopping.
Uj uj... nu börjar Paradise Hotell!!

1 kommentar: