söndag 13 december 2009

Spelkväll...


Det blev en spelkväll med Vivvi, anton och niclas. Väldigt trevligt. Vi spelade ett spel där jag skulle le hela tiden och niclas skulle ha sina ben i mitt knä.. Drömsituation kanske för honom? :-) vi körde med andra ord och Vivvi skulle förklara ordet, stånd. Det här får killar när de ser en skitsnygg tjej och den står rakt upp! Oh anton fattar inte vad hon menar! Gud vad jag garva... På rita och gissa var Vivvi och jag i samma lag, behöver jag säga att vi förlorade? Jag skulle rita snövit och ritade en tjej med 7 killar.. Vivvi säger, en tjej och alla hon legat med! Jag höll på att dö.. Jag måste erkänna att det kändes faktiskt helt ok med niclas ikväll.. Det ni! Sen bar det av till filmstaden, där var det kö och av någon anledning var det en tjejkö och killkö.. Vi vägrade. Första filmen vi såg var, up in the air.. Inte min typ av film.. Klockan är redan 3 och nu ska det dansas och sen är det 2 filmer kvar... Hoppas ni alla sover gott hemma.. Vi har fått hamburgare och mer nu i pausen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar