söndag 13 december 2009

Trött....


Snacka om att vara trött.. Kl 8 var jag hemma och kl 10 ringde klockan och dags att åka till hageby för att klippa mig! Enda tiden innan jul som vi kunde samtidigt min frissa och jag. Film nr 2 igår var old dog! Den hade vi gissat och den var riktigt rolig. I pausen efter fick man hämta ut en liten meny med popcorn och läsk. Sen var det dags för snabba cash! Den hade jag hoppats på och den var riktigt bra! Spännande och joel är ju bara för snygg! Där gick det ju inte att somna inte! Så jag höll mig vaken nästan hela tiden! Inga längre stunder i alla fall. När man skulle gå hem bjöds det på frukost. Jag är lite illamående av trötthet men det släpper kanske... Än får jag inte sova, men när jag sätter mig i massagestolen sen kommer det inte vara långt ifrån! Jag är riktigt nöjd över natten och filmerna som visades..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar