onsdag 3 februari 2010

Ångest...


Igår hade vi minimässa på jobbet och när jag gick därifrån hade jag det här med mig och åt allt! Vilket resulterade i ångest och huvudvärk.. Så imorse vägde jag mig och det var ett antal mer kg än jag trodde jag vägde så just nu sitter jag på friskis och väntar på att mitt pass ska börja! Nu när jag ska ligga i bikini redan i mars är det hög tid att börja träna på allvar och försöka inte äta massa onyttigt.. I alla fall inte på jobbet... Imorse vaknade jag upp till storm! Snö överallt och bilen gick med nöd och näppe att få ut från den oplogade parkeringen. Men under färden till jobbet såg jag flera bilar som hade det värre än mig. Dock ska det inte bli roligt att komma hem sen och skotta parkeringsplatsen.. Speciellt när jag redan kommer vara trött och hungrig.. Nog klagat! Nu är det dags för träning och sen väntar soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar