söndag 21 februari 2010

Biotajm!

Då var det dags att åka ner mot stan och besöka SF. Idag ska Tessan och jag se en riktig barnfilm! Men båda har "höga" förväntningar på den. Prinsessan & grodan!

Dagen idag har gått åt att tidigt gå upp och lösa mitt lilla internet-problem och från och med imorgon ska Tele2 fungera igen! Nu uppgraderade jag mig och tog mobilt bredband Large! Nu jäklar ska här ses på film! Deras kundtjänst var lite rörig och jag blev omkopplad en aning innan jag kom rätt men det känns bra! Det som däremot känns lite riskabelt är att jag valt att ta bort mitt telejack.. Alla mina samtal kommer att gå till mobilen. Vilket är bra för alla parter eftersom folk ringer billigt till mig och jag kan bli nådd överallt även fast jag inte är hemma. MEN baksidan är ju att jag inte har något jack längre.. Tänk om jag vill ha tillbaka "vanligt" internet? Går det att ta telias som är indraget i huset då utan att aktivera telenumret igen? För det skulle kosta 1000 kr om jag ångrade mig.. Men det kommer kännas tomt utan någon hemtelefon! Även fast jag bara använder den i fåtal fall ska den ju ändå finnas där! Men jag har ju mitt nr kvar och ni är så välkomna att fortsätta ringa dit, och billigt blir det ju oxå för er =).
Sen har jag suttit framför Spotify i flera timmar och snurrat runt bland olika artister och lyssnat på musik! Härligt värre och även Harry Potter har fått sig en omgång! Grymt spännande!!

Men nu är det dags att ladda om för att gå ut i kylan och ta sig ner till bion!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar