söndag 21 februari 2010

Super trevligt

Det har verkligen varit en super mysig kväll! När mina gäster kom blev det såklart tacos (för det är ju det enda jag kan tillaga) och Vivvi hade med en banankaka som hon bakat! Gott och såklart mysigt sällskap. Jag vågar inte skriva nått om vad jag tyckte om melodifestivalen ifall någon ska se det imorgon (jag vet hur det är...) men sen blev det spelkväll på hög nivå!! Oh Vivvi och jag utklassade Niclas och Anton på Med vilda gester!! =) Men det var väl iofs det enda spelat.. =). Även denna spelkväll bjöd på klockrena kommentarer, jag skulle gestikulera order doktor och skulle ta pulsen på Vivvi, hon skriker "Taffsare!!!" =). Som att det skulle funnits med??? Jag skulle vara en val och hon skriker "Knubbsäl!!!". Sen fick jag klagomål på vad vi hade på för film i bakgrunden och skulle byta och fick på porrfilm. Inte så lyckat... =)På grund av vädret var spårvagnarna inställda så det var bara att bege sig ut kl 2 när vi hade tröttnat och skotta... Som tur var hade vi Niclas som skottade medans Vivvi och jag röjde snö på bilen. Då slapp jag ju det imorgon!! Perfekt! Men det verkar komma mera snö tyvärr..

Jag har ett stort problem!! Jag har övertrakasserat mitt Tele2 konto så mitt internet har helt lagt av!! Tur att man har kvar det gamla Glocalnet.. Nu vet jag inte hur man löser problemet... Det verkar som att man köper till datavolym för 99 kr... Men jag ska fråga imorgon hur man gör för att byta upp sig till L. Modemet ska kosta 1000 kr mer så antar att det måste fixas ett nytt och så kostar det väl som vanligt en summa för att byta abonemang.. Det var filmen på Voddler och mitt flitiga Spotify användande som gjorde det.. Borde man inte ha ett tags ångerrätt?? Men det kanske bara är en månad eller så.. Kl 9 imorgon öppnar kundtjänst!! Då ska jag ringa och se om jag måste åka till Onoff där jag teckande det för att lösa problemet...

Nu ska jag försöka mig på att sova lite.. Imorgon väntar bio, prinsessan & grodan och myspys kväll i vanlig söndagsanda!

Natti natti!!

2 kommentarer:

  1. Jasså du har övertraKAsserat ditt Tele2 konto, det var mycket bra gjort! Skulle gärna vlija veta hur man gör sådant hehe =)

    SvaraRadera
  2. Det var inga problem!! Jag såg en film på Voddler, 2 avsnitt på tv6play och var en hel del på Spotify... Men nu så rullar det igen här!! =)

    SvaraRadera