söndag 14 februari 2010

Blåkortskvällen på Palace.....

Ja vad ska man säga... Totalt värdelöst! Enligt inbjudan vi fått hem skulle det bjudas på välkomstdrink och buffé i vanlig anda. När vi kom dit fick man byta ut sitt gamla kort mot ett nytt och vi satte oss och väntade på maten... Efter ett tag såg vi att några fick snittar och vi tyckte det var aningen onödigt att bjuda på en förrätt innan buffén så vi fortsätte dricka av våra drinkbiljetter som vi fått med Öl/cider/vin. Dom andra åren har det varit riktiga drinkbiljetter som gick att byta mot vilken drink man ville... Ingen fördrink var det heller...
När vi suttit 1.5 timme började så smått ljuset gå upp att det blir nog ingen mat.... Det visade sig att maten var snittarna!! Där kunde ju vi sitta och undra vart maten var... Vem blir mätt på lite snittar?? Man skriver inte buffé i inbjudan då så folk kommer dit hungriga! Det slutade med att Alex skrek åt en stackars servitris som kom med ett fat med frukt "HALLÅ tjejen!!! Kom hit med det där!!!" =) Men vi fick kiwi, physalis och vindruvor i alla fall....
Kl 23 hade fortfarande inte Palace kommit igång och Louie skjutsade hem mig och Cicci hakade på och vi såg 90210 istället! Och jag gjorde korv med bröd och vi hade popcorn över sen bion och choklad och såklart mina geléhjärtan =) Slutet på kvällen blev lyckat helt enkelt!

Tur att jag inte skrev det här inlägget inatt när jag var på betydligt sämre humör...

Nu bär det av ut på en liten promenad innan det är dags för det obligatoriska söndagsmyset!! Slager är såklart givet denna dag!! Ska bara undvika alla löpsedlar nu på promenaden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar