lördag 13 februari 2010

Alla hjärtans del 2!!

Urgulliga Cicci kom ihåg vad jag tjatat om till alla hjärtans dag!!! Gelé hjärtan med socker på!!! Puss på dig!!!

Idag har jag skickat in till tidningen en liten hälsning:
Yvonne & Agneta Lennartson
Tack för att ni alltid ställer upp och finns där när jag behöver er! Puss & kram Lilla Dockan

Mamma hörde precis av sig och läst och det verkade uppskattat.

Vädret ute är inte det bästa, men vad kan man då göra för att få dagen lite roligare??? Jo shoppa! Eller jag ska verkligen hålla i mina pengar.. Men Vivvi och jag ska ta oss ett varv ändå. Först ska jag hjälpa henne med en skoluppgift som går ut på att intervjua en inköpare. Och vem kan vara bättre än mig???? ;)

Filmen igår var helt ok! Lite rörig eftersom det var mycket kändisar med, men romantisk.. Till och med den olyckliga singeltjejen blev lycklig.. Vi får väl se om samma gäller här för kvällen när det vankas Blåkorts-kväll på Palace...

1 kommentar:

  1. De där de är ju bara fina att titta på, smakar ju inte gott! Säger jag som älskar godis :)
    Kram

    SvaraRadera