fredag 12 februari 2010

Alla hjärtans dag- presenter!

Idag har jag fått en alla hjärtans-dag present av mamma & pappa!!! Stand up Kråkedy!!

Årets sommarrevy på Kråkholmen, Louis De Geers utomhusscen!
Somarrevyn spelas för åttonde året i rad i Chopp Events regi. I år medverkar Pontus Helander, Carina Perenkranz, Uffe Holmertz, Elin Andersson och Pernilla Parszyk.
Vid varje föreställning medverkar även rikskända gästartister som Magnus Bäcklund, Gladys del Pilar, Fantastic Four, Nina Norblad, Mattias Carlsson, Sandra Dahlberg, Jan Åström, Lars-Åke "Babsan " Wilhelmsson, Tina Leijonberg, Daniel Lindqvist, Anna-Lena Brundin m.fl
Nytt för i år är att vi serverar en härlig grillbuffé som står uppdukad inne i Louis De Geer.

Jätteroligt!!! Oh av Agneta & Håkan har jag fått ett kort =). Väldigt uppskattat!! Om man kanske ska se fram lite mot alla hjärtans dag i alla fall?

Idag har även min underbara syster hjälpt mig och Vivvi att köpa biljetter till P!nk i sommar!!!!! Det här kommer bli en riktigt bra musiksommar!!!

Nu ska jag ner och möta Cicci som kommer med tåget och äta en god middag och sen se "Valentines day" på bio!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar