söndag 7 februari 2010

Underbar helg!!

Den här helgen har varit riktigt bra!! Inleddes med spelkväll, färgning av hår och filmmys hos Vivvi, födelsedagspartaj med en viss mängd alkohol och mys hela dagen i soffan med Tessan och sen Nygren! Först idag hade Tessan och jag slagerpremiär!!! Underbart!!!! Jag trodde det skulle bli som det blev, men jag gillade pain of salvation otroligt mycket!! Heja heja i andra chansen!!! Men Salem al Fakir!! Vilken underbar man!!! Man blev förtrollad bara av att titta på honom! Underbart!! I love slagern!!! Gissa om "singel" kommer spelas ute på krogen i vår.. Jag kan riktigt se mig och brudarna stå i mitten på dansgolvet och skrika "Singel... JAG ÄR SINGEL!!!" =).
När Nygren kom och sammanstrålade med oss hade hon med sig ostbricka!! Riktigt gott och lyxigt en söndagskväll! Men har man fått jobb så måste man fira!! Såklart! Sen såg vi en riktigt underbar kärleksfilm!! "Huset vid sjön"! Man satt med andan i halsen ända in i slutet om hur det skulle gå! 2/3 av vårat sällskap tyckte filmen var helt underbar!! "NeggoTessan" hade en annan åsikt =). Men har man inget eget kärleksliv får man leva på andra och film är nog mitt sett att ta ut det på..
Underbar helg alltså med mina underbara vänner!!
Nu ska jag försöka ta igen lite av den sömn som jag inte fick inatt....
Natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar