lördag 20 februari 2010

Snö, snö snö....


Idag slår det väl ändå rekord i snöfall! Men visst är det underbart.... Hm.. Jag var tvungen att ta ett kort ut på lekplatsen och man ser inte ens gungorna längre! Jag tycker det är lite väl läskigt med alla tak som rasar in och alla olyckor som händer. Och en en gång, vad händer när allt ska smälta?? Tung snö på tak och allt vatten och alla istappar!
Men men, vädret rår man ju inte över. Förhoppningsvis blir det en kanonsommar nu oxå!! För nu har ni vintermänniskor fått en vinter ni aldrig kommer glömma!
Jag ska göra mig redo för att gå ut till Konsum i det här vädret för ikväll blir det "parmiddag" som det så fint blev kallat då Niclas, Vivvi & Anton kommer till mig för tacos, melodifestival och spelkväll!! Väldigt bra idé! Men jag hade typ inget roligt hemma så det är bara att bege sig ut! men vad gör man inte för sina vänner ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar