måndag 15 februari 2010

Tror jag på spöken??

Just nu sitter jag och skakar... Vet inte vad jag ska tro eller göra... Jag har sett första avsnittet av Vampire diaries och stämningen var rätt laddad i mitt vardagsrum.. Då öppnar jag facebook och har fått det här mailet:

Hejhej
jag hade ett medium här som trodde att martin var spökade hemma hos mig. iallafall så fick vi namnet annika, så ja.. en hälsning till dig.. /kompis med martin minsér

För er som inte vet vem Martin var så var vi tillsammans en kort period för kanske 4 år sen och han gick bort för rätt exakt 2 år sen. Martin och jag träffades på en blinddate som Cicci fixat och vi skulle mötas i Filmstan. När jag kommer in står han med en ros i handen och biobiljetterna. Gud så pinsamt tänkte jag =). Jag minns inte vilken film vi såg.... Men när vi kom in i salongen tog det inte lång tid innan mitt X Henrik kom in med hans dejt och satte sig såklart på platserna bakom... Oh där satt jag med min ros och vågade knappt prata med stackars Martin... Direkt när bion var slut sprang jag in på toa och ringde till Cicci för att berätta den katastrofala händelsen =). Men det tog sig när vi gick till Cofféhouse och fikade efter. Martin gillade att laga mat så han hade alltid med en kasse med mat som han lagade till när han kom till mig. Jaha, oh vad var då felet med den här killen? Ingenting egentligen men såklart föll jag aldrig för honom... Vi var tillsammans drygt 3 månader innan jag tyckte det räckte...

Efter det hade vi lite sporadisk kontakt över MSN, mail och till sist facebook...

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag kände också Martin Minsér en gång i tiden, och jag har nu längre undrat hur han gick bort.. :( Skulle du kunna svara om du vet? Min mejl/msn är tigermalle@hotmail.com

    Tack på förhand!

    SvaraRadera
  2. Oj, läskigt, jag var också tillsammans med Martin en gång i tiden, för väldigt länge sen. Tråkigt att höra om hans bortgång.

    SvaraRadera