tisdag 16 mars 2010

Biodags igen!

Idag ska det oxå gås på bio! Alice i underlandet 3D är dagens projekt.
Gårdagens film var bra men inte helt perfekt. Man hade en del frågor när filmen var över och jag fick inte den "tänk dig för" känslan som man kanske borde fått. Den berörde helt enkelt inte så mycket som tanken var..
Packningen går bra och imorgon får bli den stora packdagen då jag river upp allt jag packat i omgångar och ser hur många linnen jag packat igetligen...
Göran var brun som en pepparkaka som bakats för länge i ugnen när han kom tillbaka så lite värme måste det ju vara där nere... =)
Jag försöker att dra ut på tiden här hemma för idag har jag sagt att jag inte ska vara på jobbet 7 utan komma vid 8.. men nä.. jag åker bort nu
Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Hej! Jag skrev en kommentar för ett tag sedan till ditt inlägg "Tror jag på spöken?" Jag vet inte om du missat den, eller inte haft tid att svara, men jag vore jättejättejättetacksam om du kunde ta dig tid att bara skicka iväg ett svar på kommentaren, antingen här eller till min mejl tigermalle@hotmail.com om du vet hur Martin Minsér gick bort. Vi kände varandra för ett antal år sedan men tappade kontakten, sen har jag bara hört att han gått bort men vet inte varför och jag skulle vilja veta, jag tycker det är jättetråkigt att han inte finns mer. Tack på förhand igen.

    SvaraRadera