fredag 19 mars 2010

God morgon!


Då var det äntligen dags! Agneta och håkan har skjutsat mig till tåget och nu sitter jag här och väntar.. Än så länge allt grönt.. Men jag har sån flygrädsla och nu har jag instruerat agneta lite om jag dör. Jag har inte sovit allt bra inatt, vaknade varje timme och när klockan ringde kl 4 var jag helt förstörd. Men men vad gör det när man har semester och är på väg till egypten?? Dock börjar det bli lite kallt här så tåget får gärna komma! Det känns såklart att jag glömt något men passet ligger tryggt i väskan.. Jag har redan tittat på det 3 ggr nu på morgonen... Nybakade Scones väntar när vi väl kommer upp till arlanda.. Sen är jag lite imponerad att det faktiskt är folk här vid denna tid på dygnet.. Om vi inte hörs något mer ska vi ha en underbar resa och vi hörs om en vecka!! Kram på er!

4 kommentarer:

  1. Trevlig resa!! Slappa åt mig oxå! Kramar/Tessan

    SvaraRadera
  2. Vart i Egypten ska ni?
    Kenaza (http://kenzas.se/) är ju där hehe ;-), läser du hennes blogg?

    SvaraRadera
  3. Utan det där extra a:et då.. =P

    SvaraRadera
  4. Nej jag läser inte hennes blogg... och skulle inte känna igen henne ifall vi sett henne.. Men vi var i Hurghada. Underbart!!! =)

    SvaraRadera