söndag 14 mars 2010

Då var man 27 "på riktigt"

Igår hade jag min 27års fest! Det blev först middag och sen slager (med totalt fel vinnare) och sen vidare ut till Grand och Palace. Jag tog inte så många kort men det bästa blev på Andreas =). Grand var sådär.. Eller som förstället var det kanon! Man kunde dricka lite (själv svepte jag 2 tequila...) och dansa lite innan man går vidare. Men dansgolvet var väldigt proffisoriskt.. Högtalarna lät som de var spräckta och musiken gick i repite... Men annars var det spännande med ett nytt ställe i stan.
Jag hade riktigt trevligt och det var ju huvudsaken!
Idag har jag börjat packa inför Egypten! Känns helt overkligt att det äntligen snart är dags!!

3 kommentarer:

  1. Hittar inte ordet proffisoriskt i min ordbok, kan du vara så snäll och översätta? :p

    SvaraRadera
  2. =) haha hm... heter det inte så?? Går det att ringa till dig eller har du besök? ;)

    SvaraRadera
  3. Det beror väl på vad det är du försöker säga... :P Men skulle gissa att det är provisoriskt som du är ute efter, eller?!
    Jag är kontaktbar! Bara ring! =)

    SvaraRadera