onsdag 10 mars 2010

Live in the moments...

Det var verkligen temat för filmen Vivvi och jag var och såg på förhandsvisning ikväll "Remember me"... Den var helt helt underbar!! Ingen vanlig klassisk kärleksfilm utan en djupare och när filmen var slut satt Vivvi och jag med tårarna rinnande och kunde bara tänka på en sak. Underbar film! Uppskatta var dag som det skulle vara din sista. Ät efterrätten först och njut av de nära och kära du har omkring dig! Sen gjorde det ju saken bättre att det var "Edward" som spelade huvudrollen ;)
När vi samlat oss lite inne på toan bar det av ut till Maxi för att storhandla till min födelsedagsmiddag på lördag och vi kom ut 800 kr fattigare... Det kostar att bli 27 uppenbarligen.. Som tröst och fortsatt orkpush köpte vi varsin glassnyhet! Riktigt gott 21.30 på kvällen när all ork hade gått ur en.. Nu ska jag sova och imorgon har jag lovat att släppa in ABBA kl 7.10 på jobbet så ingen sovmorgon här inte! Sen på kvällen ska vi ut några på jobbet och "fira av" Frida som lämnat oss för annat arbete! Det ska bli jättetrevligt att träffa Frida igen och även umgås utanför jobbet med "gänget"!

Natti natti

1 kommentar:

  1. Hej! Här kommer länken, http://annihoney.blogg.se/2010/march/olika.html#comment
    Det översta 149 kr
    Kram

    SvaraRadera