söndag 7 mars 2010

Födelsedagskalas!


Idag har jag varit ute på landet oh firat min stora dag som infaller sig om 2 dagar.. Här är en bild på mina presenter! Nu har jag alla Nesbos böcker så semestern är räddad!! Sen fick jag en globalkniv, primers, extern hårddisk och Spotify premium! =) När jag kom hem blev jag totalt chockad, pappa hade nämligen hissat flaggan!! Det har aldrig hänt på min födelsedag sen jag flyttade hemifrån!! Mamma påstår att dom hissade den när jag var på Malta när jag fyllde 20 men det tvivlar jag starkt på.. Men plötsligt händer det!! Fotobevis:





Det var nästan lite sorg när pappa tog ner den... Men den kommer ju hissas snart igen när någon av de övriga i familjen fyller...
Sen bar det av hem till Vivvi där vi spelade Wii!! Riktigt kul och svårt! Imorgon är det åter igen måndag och jag ska vara på jobbet 7 för att hinna med förmiddagen.. Mindre roligt men snart är det semester!!! Bara att stå ut..
Sov så gott!












2 kommentarer: