söndag 7 mars 2010

Jag vill om du vågar...

Jisses vilken slagerkväll det har varit!! Först super god mat, revbenspjäll som Markus slitit med ända sen kl 8 i morse och bakpotatis och sen melodifestival tätt följt av flera timmar nostalgislagertittande på Johans DVD skivor! Bla Björn Gustavssons alla klipp och favoriter genom tiderna. En av mina favvosar är ju självklart Martin Svenssons- Du är så yeah yeah, wow wow. =) Ingen hemlighet direkt. Det var jättekul att se han igen efter 11 år. Supertrevligt även fast vi inte hade samma syn på vilka låtar som skulle gå vidare direkt.. Men jag tycker att 2 tjejer till i finalen blir kalasbra!! Och båda låtarna är bra.

Imorse var jag uppe i ottan för att åka till Sockerbagarnas och hämtade min födelsedagstårta för firandet imorgon! En White lady med vit choklad och hallon!! Underbart gott! Sen åkte jag iväg och plockade upp Camilla och åkte upp till Stockholm över dagen för shopping!! Jag kom inte hem med så mycket spännande, ett par skjorts till resan, body scrub, strumpbyxor och lite annat nödvändigt.
En superbra dag helt enkelt och nu ska jag försöka att sova lääänge imorgon innan det är dags att hämta ungdomarna för att fira min födelsedag på landet! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar