måndag 5 april 2010

Barhylla

Jag fick inte plats med all min sprit i mitt barskåp så jag har flyttat ner mina kokböcker en våning och gjort en barhylla i köket! Inte ens där fick all min sprit plats men de fina flaskorna fick flytta ut =). Jag kan inte se mig själv dricka all denna sprit så en fest snart skulle nog vara en god tanke =). Med både tequila och Mintuu kan vi få en riktigt rolig fest!! =)
Niclas ringde för en stund sen och ska komma över en sväng ikväll. Te och Ben & Jerry glass är utlovat. Han kanske inte är svårövertalad att se "New moon"... HM... ;)
Dagen har bestått av 7 eller 8 avsnitt av Vampire diaries så jag kanske har fått min dos av omöjlig kärlek?? Nu hittade jag "The notbook" på tv4 + och den duger mer än gärna medan jag inväntar mitt kvällssällskap... =)

6 kommentarer:

  1. Men Annica, det där håller inte! Jag ser att jag bara måste komma hem och hjälpa dig dricka upp lite sprit! :P

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot denna fest =) men inte den absurda bakisheten den nog lär leda till.. :-S

    /Tessan

    SvaraRadera
  3. Jag ser att det saknas en rosa Girlieflaska som du borde tagit med hem till samlingen!

    SvaraRadera
  4. Visst fasen, hur kunde jag glömma den?? ;)

    SvaraRadera
  5. Oj, det var inte lite sprit.

    SvaraRadera