torsdag 15 april 2010

Flickan från ovan

Idag skulle det vara dags för en ny förhandsvisning, men denna blev inställd pga att filmen inte fungerade... Jag var grymt besviken och gråtfärdig, men vi bestämde oss för att gå på bio i alla fall. Eftersom jag sett det mesta fanns inte mycket att välja på så det blev "Flickan från ovan". Den handlar om en 14 årig flicka som blir mördad och hamnar i "landet mitt imellan" och vill inte släppa taget och fara till himlen. Jag blev jättetagen av denna film! Många tankar far i huvet och jag undrar när jag ska kunna sova.. Stackars Tessan blev övertalad att lämna sin cykel på stan och följa mig till bilen och åka med mig =). Väldigt tacksam att du fanns där för jag hade nog inte klarat den mörka färden till bilen ensam! Det är nog jobbigt i lägenheten nu.. Men jag försöker komma på bättre tankar.
Jag har inte så mycket att dela med mig av för tillfället, men livet knallar på. Förra helgen var jag och såg Ola Rapace på Stadsteatern =). Underbara människa! Teater är verkligen något jag saknar och gärna går mer på. Helgen bjöd på en hel del film och djupa diskussioner och det var riktigt tungt att åka hem igen. Men underbara Tessan hade då lagat mat åt mig och bjöd över mig på Lost! Jag älskar mina vänner =). Även denna helg går i vänners tecken. Imorgon blir det biljard och på lördag tänkte jag anordna en liten spelkväll! En underskattad aktivitet.
Jag har råkat ut för en liten incident här hemma.... Jag har "råkat" förstöra mitt filter till köksfläkten så måste köpa nytt ASAP... Vi går inte in mer på det... Men jag lyssnade på min kära mor och jag är ju som bekant blond så det gick ju som det gick... Ingen kommentar Camilla!! ;)
Nej... tror vi jag kan sova nu utan att drömma massa?? Tveksamt men jag ska göra ett försök..
Natti natti!!

2 kommentarer:

  1. Haha jag säger då det ;)

    Ska bli jätte kul ikväll! Jag råkade nog ut för en mindre matförgiftning igår, men idag är jag återställd

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag var nere på Media Markt och de får inte in nya filter fören om 2 veckor! Så det blir väll hemma-butiken..
    Absolut!! Det ska bli väldigt roligt! Tråkigt väder vi har idag bara...
    Stackare!
    Ses ikväll!!

    SvaraRadera