söndag 4 april 2010

VÅR!!

Nu är det verkligen vår ute!! Idag hade vi premiär på Halvars!!




























































Jag tog Ferrari och hallon/saltlakrits som var riktigt god. Men inget slog Vivvis smultron! Gudomligt god! "Vissa" tyckte det var lite kallt, men jag är ju positiviteten själv så jag bara njöt! Efter lite dusch var det dags för bio! Filmen " The bounty hunter" blev det och den var helt ok. En perfekt slappfilm för att fördriva lite tid och rolig. Efter det mötte jag upp Cicci för pizza och filmkväll! Då blev det filmen "The ugly throuth" istället. OCH det vi alla väntat på! Framkallningen av undervattenskorten!! HM! Jaja, man ser ju lite fiskar och bitar av oss... Vissa bitar man kanske inte hade tänkt sig att se så mycket av... Men men! Här kommer dom jag vågar lägga ut ;)
































Haha, helt klart en favvo.. det här var innan min panik över de höga vågorna som kom där ute på djupt vatten.. Här ser jag ju kollugn ut.. Och Cicci vet jag inte riktigt vad hon håller på med... ;) Njuter för stunden kanske?? Sen har vi en del kort på fiskar och kroppsdelar =)Men jag antar att Ciccis bröst inte gör sig riktigt bra här.. ;) Det här var en av de bästa dagarna i mitt liv, det var som att vara i paradiset och vända. Sen på kvällen bröt ju magsjukan ut på allvar och livet blev lite mindre roligt men på dagen njöt jag för stunden!!
Nu fick jag en "längta tillbaka till Egypten" attack igen.... Men förhoppningsvis blir det sol och värme även här snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar