måndag 5 april 2010

Vilket bakslag!

Här hade man sett fram emot en dag ute, sittandes och läsa bok och gå långpromenad!! Oh så kommer det snö?? Visst att mamma sa det redan igår men vem lyssnar på vad mamma säger?? Grymt besviken... Jaha.. det blir väl att ha en inne dag då.. Kanske hitta någon att fika med... Jag har ju bytt till sommardäck så jag tar mig ju inte så långt. Väldigt irriterande..Nått lite roligare, titta vad jag fick av Agneta & Håkan i mitt påskägg! SPRIT! Väldigt uppskattat!! Det är tur att dom har en lillasyster som dom kan överföra barskåpet på =). Fest hos mig?? ;) Alla är välkomna! I mitt påskägg från mamma & pappa fick jag en resa på Göta kanal i sommar. Vi är 5 personer som inte har semester samtidigt som ska försöka få ihop ett datum.. Det här blir en utmaning... Sen fick jag självklart godis oxå! Så det kanske blir dagens aktivitet? Ligga på soffan och äta godis? Se New Moon kanske..
Ja ja, det visar sig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar