lördag 10 juli 2010

Semester!!


Äntligen har dagarna man längtar till hela året kommit! Jag har 3 veckors semester! Det firades igår med Munken in the park och en hel del öl och musik och såklart trevligt sällskap! Något som förvånade mig var alla killar som hade hittat ut och helt plötsligt var på samma ställe :-) imorse kom camilla och hämtade mig vid 9 och vi begav oss ut till mon! Mycket mat har vi med oss och camilla har introducerat m&ms för mig.... Vad gott! Så nu sitter vi här, halvt blöta från första doppet efter en stärkande lunch i form av pastasallad med en stor hög jordgubbar och vattenmelon mellan oss och så varsin deckare! Underbart! Senare vankas grillning innan vi styr in till stan igen och Munken ska besökas ännu en gång! Det bästa av 2 världar.. Vädret håller i sig och det är strålande sol! Jag älskar semester! Sol bad och vänner, vad mer kan man begära?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar