tisdag 13 juli 2010

Semester!


Nu har det börjat sjunka in på sakta att jag har semester och äntligen börjat njuta av det! Vädret är perfekt, inte ett moln och varmt och bara några få steg ner till vattnet.. Livet är rätt underbart för tillfället. Semestern har invigts med 4 dagar ute i mon och festande om vartannat. Camilla var med mig i helgen och sen kom Cicci ut en natt men henne satte jag på bussen hem förut. Mindre roligt när det blev en så fin dag här. Men snart kommer camilla hit och umgås med mig ikväll innan jag intar stan igen och ger mig av på nya äventyr! I söndags slog camilla och jag rekord och badade 5 ggr! Idag är första dagen på väldigt länge som jag mår bra och känner mig som mig själv igen! Jag behövde mig bara komma bort från jobbet helt enkelt och åka till mig favvoplats och bara va! Oh tack mina kära vänner som är här med mig och försöker få mig på andra tankar.. Ni betyder allt! Oh min familj självklart! Vivvi och anton var här igårkväll och Cicci och jag slog dom stort i ordspel! ;-) nej om man skulle ta ett dopp och återgå till boken....kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar