måndag 7 mars 2011

Lycklig....

Jag måste bara skriva ett inlägg om vilken underbart bra dag jag haft!! Livet är bra just nu..

Inatt hade Niklas och jag "the talk", så nu är vi officiellt ett par!! Vilket självklart resulterade att jag for på små rosa moln idag på jobbet...
Sen såg jag både 029 OCH 030 idag i min platespotting!
Blev bjuden på lunch eftersom jag fyller år av mina underbara arbetskamrater
Fick högst poäng i vårat mellotips denna vecka!!! Vilket tog mig upp från näst sist till en trygg 3dje plats.
Fredrik har släppt mig mer själv idag och jag har fått lösa problem själv och det kändes sååå bra med min nya tjänst!! Det här kommer bli kanon!!
Det går såå bra med min LCHF! På 7 veckor har jag gått ner 4 kg, 6 cm runt midjan och 6 cm runt magen! Den senare tiden har jag stått rätt så still men jag slarvar en del oxå... Skärpning så kanske jag blir nöjd innan sommaren!

Oh på lördag är jag i Globen och spanar in finalisterna i Melodifestivalen!!! Kan det bli bättre???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar