söndag 6 mars 2011

Mycket händer..

.. Hela tiden i mitt liv. Men jag tänkte bjuda på en bild på det nyaste tillskottet (som nog ingen av er har missat iofs...). Niklas.. (hihi Vad Jimmy gör på bilden har jag ingen aning om...)

Liten kort resumé, Niklas träffade jag på våran nyårsfest och tyckte han var en himla trevlig kille. (Han hjälpte mig att fylla diskmaskinen framåt nattimmarna och hans husliga sida fick mig på fall...) Så Cicci & Jenny ordnade en blinddejt som blev himla lyckat. Tillsamman/inte tillsammans... Mycket svår fråga, men jag vill ta det lugnt och försiktigt när jag varit ensam så många år känns det väldigt ovant om jag ska ha någon i mitt liv att ta hänsyn till... MEN en viss födelsedag närmar sig så mamma har bjudit in han att följa med och träffa hela familjen... HM.. Stackarn kommer ju bli bortskrämd när han ska träffa mina knäppgökar till familj.. Pappa som kommer fråga ut han och förhöra han om bondepraktikan, Mamma som kommer granska han från topp till tå, Vivvi som är en kopia av mig fast i miniformat (visserligen verkar han ju gilla det) men Syrran kan nog hålla artigheten uppe i alla fall denna gång ;)

Karln är musiker, så här om dagen drog han fram sin ena gitarr och spelade och sjöng för mig.. Självklart kunde jag inte hålla inne tårarna och han höjdes några grader i mina ögon.

Vi får se hur allt löser sig och artar sig...

Idag åker Camilla och jag till Stockholm för en dag fylld med shopping och sushi!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar