måndag 28 mars 2011

YEES!

Äntligen börjar min LCHF kännas av på allvar!!

På 10 veckor har jag minskat:
7 kg
9 cm runt magen
7 cm runt midjan
5 cm runt rumpan

Men det bästa är nog att jag kommit helt ur alla gamla rutiner med att äta cornflakes och mjölk nästan dagligen till kvällsmat.... Eller bara spagetti och ketchup....

Men än har jag inte nått mitt mål! Några kg till och magen ska veck!

Sen har några av er hört mig berätta om en djungeltelegraf, oh jag börjar ana att det kan vara bloggen....

Annars rullar livet på, allt går bra med Niklas men för tillfället har jag en rejäl svacka på jobbet.. Men men, försöker inte prata allt för mycket om det där för vi behöver inte mer gnäll och dålig stämning direkt... Men jag känner verkligen att all trygghet är borta och skulle jag inte trivas så förbaskat bra med mina arbetskamrater hade jag sökt mig härifrån nu..

"Man vet vad man har men inte vad man får"

Nu ska jag möta upp en av dom för träning!!!!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar