lördag 16 april 2011

Myspys


Jag är verkligen världens sämsta flickvän... Men idag ska jag BARA ägna mig åt min underbara karl! (Eller just nu har jag smygit mig upp och sitter i soffan med bloggen medan han ligger kvar och sover...) Efter en stärkande frukost sen ska vi styra bilen upp till Skärholmen centrum där jag (egowoman) ska shoppa loss på nya kläder eftersom jag inte kan ha mina gamla längre.. Sen när han tröttnat tänkte vi ta oss över till Heron city för matintag och bio! Scream 4 ska ses! Vi har pluggat de 3 föregångarna nu innan så man känner sig uppdaterad!
Det ska bli jättemysigt att få en heldag bara vi, eftersom jag har en tendens att planera in så mycket annat som träning och vänner dagarna i ända... Vilket jag iofs tänker fortsätta med..

Annars går livet bra. Jag börjar komma in riktigt bra i jobbet och det är verkligen jättekul! Det bästa är nog att ha återfått kontakten med så många människor. På slutet av min förra tjänst var man ju inte bortskämd med att telefonen ringde precis men nu har jag en hel del lev. kontakter igen och ett HK som ringer om allt =). Me like!

Snart är det påsk och planerna då är den årliga bowlingen med jobbet på skärtorsdagen, middag ute på Niklas familjs land på fredagen, fira min far, byta till sommardäck, deklarera på lördagen och fira påsk med påskbuffe på Söderköpingsbrunn med min familj på söndagen. En riktig familjehelg precis som påsk ska vara!

Nog om framtiden, leva i nuet var det ju ja... Åter till sängen!!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar